Revoluční kabelky z hadí kůže, kterým déšť nevadí





Kabelky z hadí kůže návrhářky z Miami XIMENA KAVALEKAS považuji za revoluci v kabelkovém průmyslu. Nejen že jsou nepromokavé, ale ve videu můžete vidět, jak s nimi kroutí a nic se jim nestane.



Když si totiž přečtete můj článek Jak správně pečovat o kabelku z hadí kůže dočtete se, že pokud prší, měla byste svoji pythonku raději nechat doma. Jít s ní do na podzim do práce, když prší nebo jí zmačkat bylo nemyslitelné, protože hadí kůže je velmi choulostivá a pokud ji poškodíte nebo roztrhnete, nejde opravit.





Ximena, ale nechává na své kabelky dát nějakou zvláštní povrchovou úpravu, díky které jsou kabelky lehké, nepromokavé a nepoškodí se. Zajímalo by mě, jaké jsou na dotek, zda jsou cítit ty šupinky nebo budou jako pogumované. Ale z detailních fotek je vidět, že jsou velmi luxusní a ve špičkové kvalitě.



Návrhářka si nechává své modely šít v Itálii a jsou ručně šité a barvené. Musím říct, že design je opravdu velmi luxusní a některé z jejích kabelek jsou úplně jiné, než jsem dosud viděla. Všechny kabelky jsou šité na objednávku a ceny začínají na 9000 Kč za malé psaníčko do ruky a za větší kabelku dáte přes 40000 kč.




Úžasné jsou ty pestré a jasné barvy, buď jednobarevné nebo v kombinaci s přírodní kůží, ale nejvíce se mi asi líbí s metalickými efekty. Velmi luxusně také vypadá kabelka z hadí kůže v jasné červené barvě. Že je to hadí kůže totiž zjistíte, až když si kabelku prohlédnete zblízka. A to mě na tom láká nejvíc, je to takový tajemný, skrytý luxus, který trénované oko okamžitě odhalí:-)



Značka vznikla teprve v loni a už se prý po ní ptají všechny celebrity. Ani se nedivím, taky bych si jich pár pořídila, sjíždím totiž jejich insta profil už nějakou chvíli. 



Docela super mi přijde, že si ke kabelce můžete vybrat různě barevné řemínky na rameno, dají se určitě dokoupit i zvlášť a můžete si tak měnit design dle nálady. Docela frčí kufříkové kabelky a zaujaly mě i ty s třásněmi, sice na instagramu mají nejméně lajků, ale kabelku z hadí kůže s třásněmi jsem ještě neviděla. Mají také batohy, peněženky a pouzdra nebo dokladovky.

Tak která kabelka se Vám líbí nejvíc a s jakým outfitem byste ji nosily? A co myslíte nosila byste ji i na běžné příležitosti nebo by byla na slavnostní chvíle?




Komentáře

@ritzybagz.cz na INSTAGRAMU